top of page
Анна Даценко

DiVision - новий гравець на ринку діджитал-реклами в Україні

Київ, 11 травня 2023 року


DiVision - це найбільший омніканальний діджитал сейлз-хаус в портфелі якого є: відео реклама у виключно ліцензійному відео-контенті, таргетована банерна реклама, інтеграції у шоу топ ТВ-групи України, інфлюєнс маркетинг, бренд-амбасадорство, продакшн діджитал-контенту та онлайн серіалів. Компанію DiVision очолила Анна Даценко.


Основну ставку DiVision робить на 2 ключових сегменти: відеореклама у професійному контенті високої якості та інфлюєнс-маркетинг. Саме ці послуги зараз є найбільш трендовими у світі і займають значну частку медіа інвестицій у портфелі найбільших рекламодавців. Більше того, DiVision створює для своїх клієнтів стратегії просування в інтернеті та працює з усіма інструментами, що дозволяє ефективно виконувати цілі рекламних кампаній.


Гасло DiVision - Creators of the digital power, відображає основний генетичний код компанії: команда професіоналів, яка вміє використовувати діджитал технології на благо своїх клієнтів.


З початку 2023 року, компанія DiVision стала партнером медіагрупи Starlight Media із продажу реклами на усіх діджитальних майданчиках та платформах групи, а саме: на сайтах каналів ICTV і ICTV 2, СТБ, Новий Канал, ОЦЕ ТБ, на ресурсі Телепортал, в соцмережах та youtube каналах групи. Окрім Starlight Media, ще ряд ліцензійних відео-майданчиків підтвердили партнерство із новим сейлз-хаусом DiVision.


DiVision надає повний спектр послуг по співпраці з інфлюєнсерами - від стратегії до найдрібніших нюансів у реалізації.


Сейлз-хаус DiVision очолила Анна Даценко, яка до цього 7 років обіймала посаду комерційної директорки компанії Starlight Digital Sales. У досвіді Анни понад 13 років роботи на діджитал ринку у B2B та B2C сегментах та керування продажами інтернет реклами в міжнародному холдингу AllBiz. Команда DiVision - це експерти з більш ніж 10-річним досвідом роботи на рекламному ринку.


Клієнтами DiVision вже є понад 100 брендів із різних категорій: фарма, FMCG, продукти харчування, авто, ресторани, розваги, торгівля.


Коментує Анна Даценко, директорка компанії DiVision: “У потужному світі діджиталу, де існує велика кількість малозрозумілого і того, що здається очевидним і доступним, надзвичайно велике значення має команда професіоналів. Людей, які мають великий досвід вирішення конкретних задач по просуванню брендів в інтернеті, адже саме ефективність, розуміння контексту і потреб рекламодавців має велике значення. Компанія DiVision, хоч і була створена не так давно, вже зарекомендувала себе як надійний партнер для наших клієнтів, який може виконати усі цілі по їх просуванню. Наша місія - забезпечити своїм клієнтам ефективне охоплення цільової аудиторії у контенті найвищої якості. Наші партнери - це найбільші паблішери. Відеоінвентар у портфелі DiVision генерують українські виробники контенту. Це контент про українців, про наші цінності, про наші здобутки і наше світосприйняття. Ми пишаємось партнерствами такого рівня і закликаємо всіх учасників ринку підтримувати саме локальних виробників контенту, адже це особливо важливо у теперішніх реаліях.”


Коментує Ольга Удодова, директорка з продажів DiVision: Зараз на ринку існує велика кількість діджитальних інструментів. Відштовхуючись від задач клієнта, ми вміємо обирати ті з них, які приносять найбільшу користь. Більше того, наша команда постійно знаходиться в пошуку нових можливостей, ми вміємо працювати з трендами і робити дійсно вау-кампанії для наших рекламодавців”.







Коментує Марія Бейлінсон, директорка із клієнтського сервісу DiVision: “Вся наша команда - закохана у нашу роботу та у світ діджиталу. Ми надихаємось ним та завжди шукаємо щось нове, що допоможе нашим клієнтам виконати свої цілі по просуванню. Ми знаємо потреби своїх клієнтів та знаємо як їх вирішити, використовуючи широкий пул інструментів та наш досвід. Високий сервіс - є нашим пріоритетом та конкурентною перевагою, і для нас важливо, що наші рекламодавці цінують його”.



Сейлер DiVision працює не лише з рекламодавцями, а із паблішерами, допомагаючи їм монетизувати свій контент.



Сейлер DiVision працює не лише з рекламодавцями, а із паблішерами, допомагаючи їм монетизувати свій контен

18 просмотров

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page