top of page


54% міжнародних брендів планують збільшити витрати на інфлюєнс-маркетинг. Ключові висновки дослідження
Бюджети брендів на інфлюєнс-маркетинг продовжують зростати. 54% маркетологів міжнародних брендів планують збільшити витрати у 2025 році,...


DiVision - новий гравець на ринку діджитал-реклами в Україні
Київ, 11 травня 2023 року DiVision - це найбільший омніканальний діджитал сейлз-хаус в портфелі якого є: відео реклама у виключно...


“Міжнародним FMCG бізнесам, які зараз мовчать - буде важко наздогнати своїх конкурентів, бо локальні компанії вже “відкусили” значну частину їх пирога”, - Анна Даценко, директорка DiVision
Київ, 15 червня 2023 року Що змінилось на діджитал ринку України у 2023 році, які тренди його відновлення, про популярність...
bottom of page