54% міжнародних брендів планують збільшити витрати на інфлюєнс-маркетинг. Ключові висновки дослідження
- Евгения Бойчук
- 18 апр.
- 2 мин. чтения
Обновлено: 25 апр.
Бюджети брендів на інфлюєнс-маркетинг продовжують зростати. 54% маркетологів міжнародних брендів планують збільшити витрати у 2025 році, а 61% переконані, що значення інфлюєнс-маркетингу буде тільки посилюватися в майбутньому.

Ці дані представлені у новому звіті «Глобальні рекомендації щодо інфлюєнс-маркетингу» від WFA (World Federation of Advertisers), який містить практичні поради щодо управління ризиками співпраці з інфлюенсерами.
Чому важливий інфлюєнс-маркетинг?
Зі зростанням значення інфлюєнс-маркетингу, він став інтегрованою частиною медіапланів, а не окремим каналом комунікації. Інфлюєнсери надають унікальні можливості доступу до спільнот та нішевих аудиторій.
Завдяки правильному вибору творчого партнера бренди можуть підвищити довіру, додати енергії та свіжих ідей до своїх повідомлень.
Нове дослідження WFA показало, що для реалізації своїх планів маркетологи дедалі частіше залучають агентства для управління відносинами з інфлюенсерами. Використання спеціалізованих агентств зросло до 74%, що на 20% більше порівняно з попереднім дослідженням 2019 року.
Бренди також частіше залучають агентства до управління інфлюенсерами: майже 79% використовують агентства в комплексі партнерських послуг, 54% звертаються до агентств соціальних медіа, а 51% – до PR-агентств. У різних регіонах бренди застосовують різні рішення.
Дослідження також висвітлює процеси, які використовують великі бренди для мінімізації ризиків та репутаційних загроз при роботі з інфлюенсерами:
Політики щодо роботи з інфлюенсерами є у 66% брендів (порівняно з 60% у 2019 році), проте більше чверті брендів (26%, порівняно з 31% у 2019 році) не мають таких політик.
Зросла кількість брендів, що підписують контракти з інфлюенсерами: 70% роблять це завжди (у 2019 році – 63%), ще 22% роблять це періодично.
42% брендів моніторять дотримання інфлюенсерами стандартів і правил, ще 25% перебувають у процесі впровадження таких заходів.
Дослідження виділяє п’ять основних сфер, які мають враховувати маркетологи:
Прозорість і розкриття інформації: чітке та зрозуміле розкриття комерційних відносин.
Достовірність контенту: забезпечення автентичності та правдивості контенту, уникнення перебільшень та оманливих заяв.
Етичні питання: уникнення образливого, дискримінаційного чи соціально безвідповідального контенту.
Відповідність місцевим законам: дотримання рекламного законодавства і норм відповідно до регіону поширення контенту.
Найкращі практики: укладання чітких контрактів, навчання інфлюенсерів та регулярний моніторинг співпраці.
Дослідження базується на відповідях 73 представників із 59 компаній, які загалом витрачають понад 120 млрд доларів на глобальні маркетингові комунікації. Більше деталей: https://wfanet.org/knowledge/item/2025/03/27/more-than-half-of-multinational-brands-plan-to-boost-influencer-market-spend
Работа с продвижением туристических услуг в интернете действительно впечатляет https://seo.ua/blog/prodvizhenie-turisticheskih-uslug-v-internete Ребята понимают все тонкости этой ниши и предлагают реальные решения, которые работают. Профессиональный подход, качественная аналитика и внимание к деталям. После их рекомендаций виден реальный рост показателей. Однозначно рекомендую для тех, кто хочет вывести свой бизнес на новый уровень!